22/1/13

TAG - The A-Z of me

Σήμερα λέω να απαντήσω άλλο ένα ωραίο TAG που είδα σε ένα χαρούμενο αγγλικό ιστολόγιο. Μπορείτε να το τσεκάρετε εδώ. Άν το κάνετε κι εσείς αφήστε ένα λινκ απο κάτω στα σχόλια για να ρίξω μια ματιά!

Age (Ηλικία): Είμαι 23 ετών.

Bed Size (Μέγεθος κρεβατιού):
Είναι το στρώμα μου μονό..

Chore you Hate (Αγγαρεία που μισείς): Το ξεσκόνισμα είναι το χειρότερό μου!

Dogs (Σκυλιά): Δεν έχω αλλά θα ήθελα ένα μικρό κουταβάκι golden retriever!

Essential start of your day (απαραίτητο για να ξεκινήσεις τη μέρα σου):
Πρωινό και νερό!

Favourite Colour (Αγαπημένο χρώμα): Το ροζ και το άσπρο μου αρέσουν πολύ.

Gold or Silver (Χρυσό ή ασημί): Ασημί. Μου πηγαίνει πιο πολύ πιστεύω.

Height (ύψος): Είμαι 1,61 περίπου.

Instruments I play (Μουσικά όργανα που παίζω): Λίγο κιθάρα. Επίσης έχω μάθει στη ζωή μου λίγο πιάνο, φλογέρα και μεταλόφωνο.

Job Title (Τίτλος δουλειάς): Εκπαιδευτικός.

Kids (Παιδιά): Δεν έχω, ακόμη!

Live (Πού ζεις): Μένω κάπου στην Ελλάδα!

Pet Peeve (Κάτι που σου τη σπάει): Όταν μιλάς σε κάποιον και δεν σε προσέχει!!

Quote from a movie (Ατάκα απο ταινία):
"Άντε σήκω.. Έχουμε δρόοομοοο.."

Right or left handed (Αριστερόχειρας ή δεξιόχειρας): Δεξιόχειρας.

Siblings (Αδέλφια): Έχω 2 αδελφές.

Time you wake up (Ώρα ξυπνήματος):
Κατά τις 11 ή 12.

Underwear (Εσώρουχο):
Αυτή τη στιγμή; Ένα απλό πολύχρωμο..

Vegetables you dislike (Λαχανικό που σιχαίνεσαι):
Λαχανάκια βρυξελλών.

What makes you run late (Τί σε κάνει να αργείς): Τα λεωφορεία συνήθως!

X-rays you've had done (Ακτινογραφίες που έχεις κάνει):
Θώρακα, Αυχένα, Ιγμόρεια.

Yummy food you make (Νόστιμο φαγητό που φτιάχνεις): Πίτσα και macaroons ινδοκάρυδο!

Zoo animal (Ζώο που σε αντιπροσωπεύει):
Ανάλογα με το είδος: ή η Γάτα ή ο Βραδύποδας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...