19/1/13

Ώρα για ενυδάτωση! - Οικονομικά προϊόντα

Η ενυδάτωση είναι μία σημαντική διαδικασία για όλες τις γυναίκες, πόσο μάλλον γι' αυτές που έχουν ξηρό δέρμα, όπως εμένα. Η αλήθεια είναι ότι είμαι υπερβολικά τεμπέλα όσον αφορά την ενυδάτωση. Δεν την αμελώ, όμως. Έχω δημιουργήσει μια απλή ρουτίνα που ακολουθώ καθημερινά και δεν με κουράζει. Σήμερα, λοιπόν, θα σας δείξω τα προϊόντα που χρησιμοποιώ:

Liposan angel star, Johnson's baby oil με χαμομήλι, sunsilk co creations leave in conditioner για ξηρά μαλλιά, Johnson's face care κρέμα ημέρας, bepanthol.

Liposan Angel Star: Σας έχω δείξει εδώ το αγαπημένο μου προϊόν για την ενυδάτωση των χειλιών μου, αλλά το liposan το έχω μαζί μου πάντα. Δεν μπορώ να πώ οτι με ενθουσιάζει το συγκεκριμένο χρώμα-είδος, αλλά το πήρα να το δοκιμάσω. Έχει πολλά shimmer μέσα και είναι πολύ ανοιχτόχρωμο. Τουλάχιστον ενυδατώνει.

Johnson's Baby Oil: Δε μπορώ χωρίς αυτό, πραγματικά. Το απλώνω σε βρεγμένο δέρμα μετά το ντους, σε όλο το σώμα. Επειδή έχω ξηρό δέρμα, θα ήταν προτιμότερο να απλώνω κάποια κρέμα, κάποιο butter, κάτι πιο "βαρύ" τέλος πάντων, αλλά δεν.. Αυτό με κρατάει ενυδατωμένη για αρκετές ώρες.

Sunsilk co-creations leave in conditioner: Το πήρα επειδή ήταν πολύ οικονομικό. Έχω πολύ ξηρά και λεπτά μαλλιά και αυτό με βοηθάει να τα ζωντανέψω κάπως. Είμαι ικανοποιημένη με το συγκεκριμένο προϊόν, αν και χρειάζομαι αρκετή ποσότητα γαι να πετύχω την ενυδάτωση που χρειάζομαι. Ένα ακόμη καλό που έχει είναι ότι μυρίζει τέλεια!

Johnson's face care κρέμα ημέρας για κανονική/μικτή επιδερμίδα: Την έχω αγοράσει νομίζω 4 φορές μέχρι τώρα. Μια φορά μόνο την "απάτησα" με την korres αγριο τριαντάφυλλο αλλά ξαναγύρισα πίσω! Είναι πολύ καλή και σχετικά οικονομική. Είμαι υπερευχαριστημένη και θα συνεχίσω να την αγοράζω. Πολύ καλή ενυδατική για το πρόσωπο είναι και η olay, η οποιά με έχει σώσει στο παρελθόν, αλλά την αποφεύγω γιατί είναι λίγο ακριβή. Η Johnson's είναι καλό dupe για μένα.

Bepanthol cream: Την χρησιμοποιώ σε πολύ ξηρά σημεία, είτε στο σώμα, είτε στο πρόσωπο. Αποφεύγω να την απλώνω σε όλο το πρόσωπο γιατί νομίζω που προκαλεί μικρά άσπρα σπυράκια (whiteheads). Κάνει πολύ καλή δουλειά, όμως. Έχω βάλει μια ποσότητα σε ένα βαζάκι και το κουβαλάω μαζί μου πάντα!


Αυτά ήταν τα προϊόντα που χρησιμοποιώ. Λίγα και οικονομικά! Δεν θυμάμαι να σας πω ακριβώς τις τιμές των προϊόντων, αλλά το γενικό budget είναι νομίζω λιγότερο απο 25 ευρώ.



1 σχόλιο:

  1. Το leave in conditioner δείχνει ενδιαφέρον! Πολύ καλή και οικονομική κρέμα είναι και της Bioten και επίσης του Τζίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...