6/1/13

TAG - 7 "θανάσιμα" αμαρτήματα ομορφιάς!

Κι επειδή έχω πάθει ένα κόλλημα με τα TAG, ανεβάζω κι άλλο! Μου φαίνεται δεν θα σταματήσω μέχρι να τελειώσουν όλα!!!

Πλεονεξία: Ποιό είναι το φθηνότερό σου και ποιο το ακριβότερό σου προιόν ομορφιάς;
Φθηνότερο - Μια σκιά της Miss Julie που αναφέρω εδώ (1 ευρώ)
Ακριβότερο - Το Esteee Lauder Double Wear Foundation (Το είχα πάρει 38 ευρώ με έκπτωση)

Οργή: Με ποιο προιόν ομορφιάς έχεις σχέση αγάπης μίσους;
Με τις σκιές γενικά! Ενώ μου αρέσουν, δε μου φαίνονται όμορφες πάνω μου, ίσως επειδή δεν τις τοποθετώ σωστά, δεν ξέρω!

Λαιμαργία: Ποιο είναι το πιο νόστιμα μυρωδάτο προιόν ομορφιάς;
Τα lipstick pencils colous & shine της essence! Μοσχοβολάνε φραουλίτσα!

Οκνηρία: Ποιο προιόν ομορφιάς αμελείς να εφαρμόζεις λόγω τεμπελιάς;
Κρέμα σώματος.. Έχω πολύ ξηρό δέρμα, αλλά δυστυχώς δεν μου βγαίνει να την χρησιμοποιώ! Φοβάμαι οτι θα το μετανιώνω σε μερικά χρόνια!!

Περηφάνια: Ποιο προιόν ομορφιάς σου δίνει την πιο πολύ αυτοπεποίθηση;
Το κραγιόν! Μ'αρέσουν πολύ τα λίγο πιο έντονα χρώματα..

Λαγνεία: Ποιά χαρακτηριστικά βρίσκεις στο αντίθετο φύλο ελκυστικά; 
Θα απαντήσω καθαρά για εξωτερική εμφάνιση. Μάτια, πλάτη και...... μύτη! (ξέρω, περίεργο!)

Φθόνος: Τι αντικείμενα σου αρέσει να παίρνεις ως δώρα;
Καλλυντικά ή και ρούχα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...