4/1/13

TAG - 4 πράγματα

Με λίγα λόγια σε αυτό το tag απαντάω ποιά είναι τα 4 πράγματα που...

...βρίσκονται στη τσάντα μου:
1) Κλειδιά
2) Πορτοφόλι
3) Κραγιόν
4) χαρτομάντηλα

...βρίσκονται στο πορτοφόλι μου:
1) Λεφτά (συνήθως!)
2) Διάφορες κάρτες-χαρτιά
3) Φωτογραφίες
4) Αποδείξεις

...βρίσκονται στο δωμάτιό μου...
1) laptop
2) Αποτριχωτική μηχανή
3) Βάρη
4) Κιθάρα

...πάντα ήθελα να κάνω:
1) Να γνωρίσω τον άντρα που θα με κάνει πραγματικά ευτυχισμένη για πάντα
2) Να μείνω μόνη μου ή να συζήσω με κάποιον
3) Να γίνω φωτογράφος/σκηνοθέτης/μοντέρ (όλα μου αρέσουν!)
4) Να ταξιδέψω σε μακρινά μέρη και εξωτικές παραλίες

...που μου αρέσει να κάνω αυτή την περίοδο:
1) Γυμναστική
2) Shopping Therapy
3) Εξόδους απο το σπίτι
4) Δουλειές του σπιτιού

...που σίγουρα δε ξέρετε για μένα:
1) Μιλάω μόνη μου στα αγγλικά
2) Λατρεύω την πίτσα
3) Λατρεύω τις μπότες
4) Φοβάμαι τα πάντα :Ρ

...που δε μπορώ να βγάλω απο το μυαλό μου:
1) Aerosmith - Don't wanna miss a thing
2) Robbie Williams (Frank Sinatra) - My way
3) Γιώργος Γιαννιάς - Γι'αυτό σ'αγαπώ
4) Ελευθερία Αρβανιτάκη - Πάρε με αγκαλιά και πάμε


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...