4/4/14

TAG - Food Lovers

Γεια σας!

Είδα ένα tag στο μπλογκ Beauty Tips By Niki και μου άρεσε πολύ. Είπα να το απαντήσω στα γρήγορα μιας και έχει πολύ λίγες και απλές ερωτήσεις! Είμαι σίγουρη πως κάποιες απο τις απαντήσεις μου θα σας αφήσουν άφωνες! :Ρ




Πάμε να δούμε τις ερωτήσεις;



1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό ;
Γενικά, η πίτσα! Απο τα μαγειρευτά, το φρικασέ! Πολύ βαθύ πιάτο παρακαλώ. Και πολύ ψωμί!

2. Ποιο είναι το αγαπημένο σου γλυκό;
Πολλά, αλλά θα τώρα θα ξεχώριζα την (πολύ καλή και ζουμερή) τουλούμπα!

3. Ποιο φαγητό δε θα δοκίμαζες ποτέ;
Ο,τιδήποτε περιέχει (άσπρο) τυρί!

4. Ελληνική, Ιταλική, Mexican ή Ασιατική κουζίνα;
Ελληνική.

5. Έχεις αλλεργία σε κάποιο φαγητό;
Απ' όσο ξέρω όχι!

6. Σε ποιο φαγητό/γλυκό είσαι εξπέρ;
Πίτσα! :Ρ

7. Ποιο είναι το φαγητό που έμαθες να μαγειρεύεις πρώτο;
Μετράνε τα νερόβραστα; Αλλιώς,πίτσα!

8. Είσαι χορτοφάγος;
Όχι.

9. Συνήθως τι παραγγέλνεις απ'έξω;
Τώρα δεν τρώω, αλλά αν μπορούσα να φάω θα διάλεγα πίτσα!!!!!!!! <3

10. Eίσαι γλυκατζού ή φαν των αλμυρών σνακ;
Γλυκατζού! Αν και μου αρέσει να κάνω εναλλαγές! ;)

11. Αγαπημένο σνακ;
Τελευταία δεν τρώω τίποτα που να μ'αρέσει πολύ. Θα πω τα ωμά αμύγδαλα.

12. Πως τρως το σάντουίτς σου;
Ψωμί, γαλοπούλα. :Ρ

13. Σ'αυτή τη φάση της ζωής σου τρως υγιεινά ή το 'χεις ρίξει στη μάσα;
Υγιεινά! :(

14. Ποιος μαγειρεύει καλύτερα μέσα στην οικογένεια;
Η μαμά!




Τέλος οι ερωτήσεις... Λοιπόν; 
Σας φαίνεται περίεργη καμια απάντηση; Γράψτε μου απο κάτω στα σχόλια. Αν έχετε απαντήσει κι εσείς αφήστε ένα λινκ για να το τσεκάρω!
Αυτά απο 'μένα! Τα λέμε σύντομα!



12 σχόλια:

  1. πίτσα,πίτσα,πίτσα!!αχχαχα οκ κι εμένα μ'αρέσει,αλλά είμαι πιο πολύ του σουβλακίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πίτσες γλυκά .... Κορίτσι να κάνουμε ένα Party ! <3 Iam IN! :P
    Φιλιά πολλάααααααα, σε ευχαριστώ που με ανέφερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω αγαπημένη σου είναι η ιταλική κουζίνα και δεν το έχεις καταλάβει!! ;D Λατρευουμε πίτσα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Ίσως να 'χεις δίκιο! Σκεφτόμουν αρκετή ώρα τι να απαντήσω!

      Διαγραφή
  4. Κι εγώ είμαι φαν της πίτσας! Τώρα τελευταία τρελαίνομαι πιο πολύ για σπιτικές, παρά για έτοιμες! Πόσο μου έχουν λείψει τα τουλουμπάκιαα!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν μέρες που αν δεν φάω τουλουμπάκια δεν μπορώ να ηρεμήσω! :Ρ

      Διαγραφή
  5. Δε σ'αρέσει καθόλου η πίτσα ε;; χαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και σε ποιον δεν αρέσει η πίτσα!! Έγινα μέλος στο blog σου! Please γίνε και εσύ στο δικό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...