21/2/14

TAG - Too Much Information TMI Tag

Γεια σας

Έχω πολύ καιρό να κάνω review για πολλούς λόγους. Αλλά τουλάχιστον ενημερώνω το μπλογκ μου με TAG posts! Σήμερα θα απαντήσω τις ερωτήσεις του TMI Tag, διότι μου το ζήτησε η Βασιλική απο το μπλογκ La pazza ragazza writes.. ! Την ευχαριστώ πολύ.




Διαβάστε, λοιπόν, τις δικές μου απαντήσεις στις 41 ερωτήσεις αυτού του Tag:

1)Τι φοράς τώρα;
Αυτοσχέδιες πιτζαμούλες!

2)Ήσουν ποτέ ερωτευμένη;
Πολλές φορές έχω νιώσει ερωτευμένη, αλλά τώρα είμαι σίγουρα :Ρ

3)Είχες ποτέ κανέναν απαίσιο χωρισμό;
Όχι, ευτυχώς!

4)Πόσο ύψος έχεις;
Είμαι περίπου 1,62

5)Πόσα κιλά είσαι;
Είμαι 55 περίπου και νομίζω είμαι στα καλύτερά μου

6)Έχεις τατουάζ;
Οχι.

7)Έχεις piercing;
Στα αφτιά. Και μια δεύτερη τρύπα στο αριστερό αφτί, την οποία δεν θέλω πια.

8)Αγαπημένη σειρά;
Πλέον δεν βλέπω τηλεόραση. Απο παλιές: Friends, Είσαι το ταίρι μου, Σ'αγαπώ μ'αγαπάς.

9)Κάτι που σου λείπει;

Οι παππούδες και οι γιαγιάδες μου.

10)Αγαπημένα συγκροτήματα;
Δεν έχω αγαπημένα.

11)Αγαπημένο τραγούδι;
Ανάλογα το τι κόλλημα θα φάω κάθε φορά. Τελευταία ακούω παλιά τραγούδια όπως Kryptonite-3 Doors down, Ray of light-Madonna.

12)Πόσο χρονών είσαι;
24.

13)Τι ζώδιο εισαι;

Αιγόκερως.

14)Τι τύπο αναζητάς στο αντίθετο φύλλο; 
Ευγενικό, χαμογελαστό τύπο με αισθήματα :Ρ

15)Αγαπημένος ηθοποιός; 
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τη Βασιλική και θα πω κι εγώ τον Leonardo DiCaprio! Είναι ταλέντο.

16)Αγαπημένο χρώμα;
Άσπρο και φουξ

17)OTP (Αγαπημένο φανταστικό ζευγάρι);
Rose και Jack απο τον Τιτανικό...

18)Δυνατή ή απαλή μουσική;;
Και τα δύο!

19)Πού πηγαίνεις όταν είσαι λυπημένη;
Για καφέ με τις φίλες. Για να φτιάξω λίγο!

20)Πόση ώρα σου παίρνει να κάνεις μπάνιο;
Κανένα 20λεπτο μέσο όρο.

21)Πόση ώρα σου παίρνει να ετοιμαστείς το πρωί;
Ξυπνάω μιάμιση ώρα νωρίτερα για άνεση και σιγουριά.

22)Έχεις μπει ποτέ σε καβγά;
Ίσως στο δημοτικό.. Δεν θυμάμαι καθόλου.


23)Ο λόγος που ξεκίνησες το blogging;
Γιατί μου άρεσε σαν ιδέα και σαν χόμπυ. Επίσης, ήθελα να δω πώς θα τα πάω.

24)Ποιοι είναι οι φόβοι σου;
Δεν χωράνε όλοι σε ένα post! Χε χε... Θα πω 3: Τα ζουζούνια με φτερά (όλα), η οδήγηση, η μοναξιά.

25)Το τελευταίο πράγμα που σε έκανε να κλάψεις;
Ο χαμός του Σάκη Μπουλά σήμερα, σε συνδιασμό με άλλα.

26)Τελευταία φορά που είπες σε κάποιον ότι τον αγαπάς;
Πριν λίγες μέρες.

27)Ποια η σημασία του ψευδώνυμου που έχεις στο blogger;
Ήθελα να περιέχει τη λέξη Reviews. Το Lovely μου ήρθε απο ένα anime που έβλεπα εκείνο το διάστημα.

28)Τελευταίο βιβλίο που διάβασες;

Ντροπή μου, αλλά έχει χρόνια. Το "Ευτυχώς που δεν γεννήθηκα όμορφη" το οποίο δεν το τέλειωσα για κάποιον λόγο...

29)Τελευταία σειρά που είδες;
Friends!

30)Τελευταίο άτομο που μίλησες;
Στο αγόρι μου.

31)Αγαπημένο φαγητό;
Φρικασέ, κοτόπουλο στο φούρνο με πιλάφι.

32)Μέρος που θες να επισκεφτείς;
Αυστραλία, Σουηδία, Λονδίνο.

33)Πού ήσουν πρίν;
Για καφέ.

34)Σου αρέσει κάποιος;

Ναι.

35)Τελευταία φορά που σε προσέβαλαν;
Πολλές φορές, αλλά δεν θυμάμαι τώρα.

36)Αγαπημένη γλυκιά γεύση;
Derby και Maltesers και Milky Way και και και...

37)Παίζεις κάποιο μουσικό όργανο;
Λίγο κιθάρα, αλλά κοντεύω να ξεχάσω!

38)Τελευταίο άθλημα που έκανες;
Βόλευ.

39)Αγαπημένο κόσμημα;
Δεν είμαι πολύ των κοσμημάτων (ΤΙ!;;!)... Ας πω κολιεδάκια, κρεμαστά.

40)Τελευταία φορά που βγήκες έξω με κάποιον;
Πριν λίγο.

41)Ποιος άλλος θέλεις να απαντήσει αυτές τις ερωτήσεις?
Όποιος θέλει! Αυτή τη φορά δεν θα Tagάρω...


Αυτά απο μένα.. 
Ελπίζω σύντομα να κάνω ένα review που έχω στο μυαλό εδώ και καιρό! 
Τα λέμε!


3 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο tag!!Το είδα σε youtubers του εξωτερικού!
    Αχχ κι εγώ φοβάμαι την οδήγηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Εγώ δεν έχω δίπλωμα ακόμα.. Ελπίζω να μου περάσει ο φόβος όταν μάθω.

      Διαγραφή
  2. Χαίρομαι πολύ που το έκανες!! Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου :) Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...