10/2/14

Award - The Unpaixtable blogger

Γεια σας!

Εδώ και πολλές μέρες έχω λάβει το Unpaixtable blogger βραβείο απο δυο υπέροχα blogs! Ευχαριστώ πολύ τα κορίτσια απο το Dimitra's opinion και το My own beautiful world που μου χάρισαν αυτό το βραβειάκι!


http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award


Οι κανόνες:

1) Στην αρχή της ανάρτησης σου , πρεπει να ενημερώσεις από ποιόν πήρες το βραβείο , καθώς και να βάλεις σύνδεσμο που να οδηγεί στο blog του. 
2) Πρέπει να απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις. 
3) Οι 6 ερωτήσεις είναι παντοτε οι ίδιες , ενώ η 7η συντάσσεται πάντα από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους. 
4) Πρέπει να προτείνεις 5 άτομα για να πάρουν το βραβείο,  και να βάλεις σύνδεσμο που οδηγεί στο blog τους. 
5) Στο τέλος της αναρτησης, απεύθυνε την πιο unpaixtable ερώτησή σου στους bloggers που προτείνεις. 
6) Κάτω από το σήμα του βραβείου , πρέπει να βάλεις τον σύνδεσμο που οδηγεί στη ανάρτηση
    (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award) . 
7) Όταν το κάνεις , πρέπει να ενημερώσεις την ιστοσελίδα all4blogs (με μήνυμα ή με σχόλιο στην ανάρτησή του), διότι θα σε προσθέσει στην λίστα με τους συμμετέχοντες ( link back ) .
 
 
Οι βασικές ερωτήσεις:
 
1) Intro ( όνομα , τοποθεσία , ζώδιο , blog platform )
Λοιπόν, είμαι απο τη Θεσσαλονίκη, είμαι αιγόκερως και χρησιμοποιοώ το blogger!

2) Ποιό είναι το moto του blog σου ? Αν δεν έχεις σκέψουν ένα τώρα .
Be your best self!

3) Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι , ποιο θα ήταν και γιατί ? 
Θα ήταν κουτσό. Είναι πολύ ωραίο και διασκεδαστικό, αλλά θέλει προσοχή και επιδεξιότητα

4) Όταν γίνω διάσημη blogger θα ... 
Θα αγόραζα όλο και περισσότερα προϊόντα για να κάνω πιο πολλά reviews!

5) Κάνε φίρμα την λιγότερο γνωστή ανάρτησή σου.
Απο τα  reviews είναι αυτή http://lovelyxreviews.blogspot.gr/2013/12/review-vichy-normaderm-concealing-stick.html

6) Ποιά κατηγορια ιστολογίων θα ήθελες να αφανίσεις από την blogo-σφαιρα ? 
Δεν γνωρίζω όλα τα είδη και τις κατηγορίες που υπάρχουν. Θα ήθελα απλά να μην υπάρχουν blogs που δείχνουν ασέβεια.

7) Τι ήταν αυτό που σε έκανε να ξεκινήσεις το blogging ?  Μου αρέσουν οι υπολογιστές και το ίντερνετ, μου αρέσει να δημιουργώ, μου αρέσει να βοηθάω λέγοντας τη γνώμη μου, και λατρεύω τα καλλυντικά και τα προϊόντα ομορφιάς!
 

Οι ερωτήσεις των κοριτσιών που μου χάρισαν αυτο το βραβείο:
 
* Δήμητρα:  Ποια ανάρτησή σου διασκέδασες περισσότερο όταν την έφτιαχνες;
Μου άρεσε πάρα πολύ το TAG: μακιγιαζ με 4 μόνο προϊόντα! Θα το δείτε εδώ.
 
* Μαρία:  Αν σου δινόταν η ευκαιρία να γίνεις κάτι άλλο για μια μέρα, τι θα ήταν αυτό; 
Θα σας φανεί πολύ περίεργο, αλλά θα ήθελα να δω πως θα ήταν αν ήμουν άντρας! Για μια μέρα όμως, ε;;;;
 
 
Το βραβειάκι απονέμεται στα παρακάτω blogs:

 
 
 
Η δική μου ερώτηση είναι η εξής:
Ένα πράγμα που δεν θα άλλαζες με τίποτα στην εξωτερική σου εμφάνιση και στον χαρακτήρα σου; 
 
 
Θα χαρώ να δω τις απαντήσεις σας και αν μπορείτε αφήστε ένα λινκ στα σχόλια για να μην χάσω τις αναρτήσεις σας!
 
Τα λέμε με νεο post, πολύ σύντομα!
 
 
 

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες οι απαντησεις σου!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ki εγώ το ίδιο θα έκανα αν γινόμουν γνωστή blogger!!haha!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχεις κι άλλο βραβειάκι!
    http://motherofpearlreflections.blogspot.gr/2014/02/liebster-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σου έχω ένα ακόμη tag εδώ ;)) http://tell-a-beauty-story.blogspot.gr/2014/02/tag-tmi-too-much-information.html Ελπιζω να σ αρέσει, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...