9/3/13

Review - Προϊόντα Artdeco

Σήμερα θα κάνω ένα review για τα λίγα προϊόντα της Artdeco που έχω. Η Artdeco είναι μια γερμανική εταιρία, η οποία διαθέτει καλλυντικά σε αρκετά καλές τιμές. Όπως σχεδόν κάθε εταιρία καλλυντικών, έχει κάποια καλά προϊόντα και κάποια όχι τόσο καλά. Εγώ έχω ένα μολύβι ματιών, ένα μολύβι χειλιών και ένα concealer. Θα τα δούμε ένα ένα και θα σας πω, όπως πάντα, την ειλικρινή μου γνώμη.

Artdeco Soft eyeliner waterproof 23, Artdeco Camouflage Cream, Artdeco Soft Lipliner  waterproof 83

Artdeco Camouflage Cream: Έρχεται σε μια μικρή χαριτωμένη συσκευασία που στην αρχή με μπέρδεψε στο άνοιγμά της: ανοίγει συρταρωτά. Το concealer είναι πολύ παχύρρευστο, κάπως σκληρό στην αφή. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις πινελάκι ή καθαρά δάκτυλα για να πάρεις την ποσότητα που θες και να το απλώσεις στο σημείο που χρειάζεσαι κάλυψη.Θεωρώ ότι με τα δάκτυλα το προϊόν δουλεύεται καλύτερα γιατί ζεσταίνεται και γίνεται πιο κρεμώδες.
Δεν ξέρω την απόχρωση του δικού μου (πέταξα το κουτάκι του), αλλά είναι - δυστυχώς - λίγο πιο σκούρο από το πρόσωπό μου. Το χρησιμοποιώ για τους μαύρους κύκλους και πολύ σπάνια για σημάδια και σπυράκια, επειδή χρειάζεται σκουρότερο foundation για να ταιριάξει καλά.

Artdeco Camouflage Cream
Μυρίζει πολύ διακριτικά - ευχάριστα. Η κάλυψη είναι πολύ καλή, αλλά έχω παρατηρήσει ότι δεν έχει πολύ καλή διάρκεια. Εννοείται ότι είναι εντελώς ματ και κάπως ξηρό, ειδικά κάτω από τα μάτια. Παραδόξως με βόλεψε αρκετά (!). Κόστισε κοντά στα 7 ευρώ (αν θυμάμαι καλά) και αν μπορέσω κάποια στιγμή να βρω ακριβώς την απόχρωσή μου, θα το ξανααγοράσω.


Artdeco Soft Eye Liner waterproof 23: Πρόκειται για ένα μολύβι ματιών σε μπλε μεταλλικό χρώμα με μύτη που ξύνεται με ξύστρα. Το έχω χρησιμοποιήσει στο εσωτερικό των ματιών, αλλά δεν ήταν πολύ καλή ιδέα. Καταρχάς το προϊόν μπαίνει μέσα στο μάτι και μαζεύεται στην εσωτερική γωνία του ματιού. Ειδικά εγώ που φοράω φακούς επαφής ενοχλήθηκα πολύ από αυτό. Δεύτερον είναι πολύ δύσκολο να ξεβαφτούν οι κάτω βλεφαρίδες με αποτέλεσμα να μένεις με ελαφρώς σκούρες βλεφαρίδες για 1-2 μέρες.
Βολεύει πολύ περισσότερο ως eyeliner στην πάνω γραμμή των βλεφαρίδων. Γράφει αρκετά εύκολα και έντονα. Δεν τρίβεται, δεν μουτζουρώνει. Δεν θυμάμαι πόσο κόστισε, ίσως γύρω στα 5 ευρώ. Θα το ξανααγόραζα μόνο σε άλλο χρώμα, γιατί δεν μου αρέσει αρκετά πάνω μου το μπλε!

Swatches προϊόντων Artdeco από αριστερά προς δεξιά:  Lip Liner 83, Eye Liner 23, Camouflage Cream

Artdeco Soft Lip Liner waterproof 83:  Είναι ένα μολύβι χειλιών, σε χρώμα ροζ, με μύτη που ξύνεται με ξύστρα. Είναι αρκετά σκληρό, πολύ ξηρό και δεν γράφει πολύ έντονα στα χείλη. Δεν γνωρίζω αν αυτό συμβαίνει με όλα τα μολύβια ή μόνο στο συγκεκριμένο χρώμα. Στο χέρι γράφει καλά, αλλά στα χείλη πρέπει να το πατήσεις πολύ για να βγάλει χρώμα. Είναι ελαφρώς ανοιχτότερο χρώμα από τα χείλη μου και ίσως να παίζει κι αυτό ρόλο. Κόστιζε κι αυτό κοντά στα 5 ευρώ, αν θυμάμαι καλά. Δεν θα το ξανααγόραζα σε κανένα χρώμα, διότι πλέον αναζητώ τα πολύ μαλακά μηχανικά μολύβια.

Αυτά! Τα λέμε σύντομα σε άλλο post, εδώ στο Lovely  Reviews.


5 σχόλια:

  1. εγώ έχω κάτι μικρούλες σκιές της art deco,και είμαι αρκετά ευχαριστημένη,αν και πλέον τις θεωρώ ακριβές!από αυτα΄που έχει δεν έχω δοκιμάσει κάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσουν πάρα πολύ τα concealer σε κρεμώδη μορφή!Δεν ήξερα οτι είχε η artdeco και ότι είναι τόσο οικονομικό!!Σίγουρα θέλω να το δοκιμάσω!
    Πολύ ωραίο review!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα έλεγα ότι είναι ακριβώς κρεμώδες... Είναι κάπως σαν stick στην υφή. Αν το βρεις, δοκίμασε το πρώτα αν μπορέσεις για να καταλάβεις. :)

      Διαγραφή
  3. για το μολυβι χειλιων θα συμφωνησω...τ εχω κ εγω σ ενα τελειο χρωμα κοραλι αλλα γραφει δυσκολα κ μετα απο ωρα θριματιζεται....δοκιμασε της erre due ειναι πολυ καλα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κρίμα τα μολύβια.. Γενικά η Erre Due έχει καλά μολύβια απ'ότι ξέρω!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...